tisdag 16 mars 2010

PÅSKKRANS

För mig är Påsken färg,gult,lila ooch grönt.Här gjorde jag en krans av frigolit med fjädrar,kycklingar och ägg som ni alla säkert har liggande i er påskgömma.Har använt knappnålar att fästa detaljerna med.Klistrat på fjädrarna!
Och den har hållit sig fin i många år.
Visst är det ljuvligt att få in lite färg i våra hem!Byta ut dom mörka gardinerna och in med ljusa vackra,lätta färger.
Städa och göra rent i våra skåp.
Vädra garderoben och byta ut det vintriga mot det vårliga.
Ja, det är härliga tider!
Ute skiner redan solen och droppet från taken hörs.

Kram från en vårglad Kajsa

1 kommentar:

  1. Härliga tider...strålande tider.
    Det är så fint med alla vårfärgerna. Jag har inte så mycket pyssel för jag är allergisk mot flirtkulor! Jag har använt dem för mycket i min dar som lågstadielärare.
    Jag har lite fjädrar och kanske någon tupp och höna. I år blir det renovering hos sonen för i mitten av april ska ju det lilla barnet födas och de ska bo i huset då.
    Kram annika

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!