lördag 1 maj 2010

Transplantationscentrum - Avd 138 SAHLGRENSKA SJUKHUSET I GÖTEBORG.

Det här är nya Transplantationscentrat i Göteborg.Underbart vackert och ljuvligt nytt och fräscht.Här inne finns mycke sorg men också en massa glädje.Här jobbas det dygnet runt för att få människor att må bra eller bättre.Det är fantastiska människor som i varje sekund bemöter oss sjuka med stor respekt och lyssnar och snabbt utreder vad som är fel.Kirurger med världskompetens transplanterar och ger människor livet tillbaka.
Jag har legat här på avdelning 138 några dagar då jag kännt mig sjuk och inte orkat något,Jag är transplanterad 2006 men går på kontroller här på Transplantationsmottagningen.
Här kan ni läsa om organdonationer mm
Nu vill jag skicka ett varmt tack till all underbar personal.

Ni är fantastiska!
Tack för att ni försökte på alla sätt och jag tror att ni lyckades.Jag mår bättre.
Ett speciellt tack till min doktor Johan Holmdahl som alltid är världsbäst!

Varm kram till er alla!

Kajsa

Till mina bloggvänner en önskan om en skön helg.Tittar in när jag kommit i form ordentligt!

1 kommentar:

  1. Tänk att jag kände det på mig...ja att du inte mådde bra...för jag var inne på din blogg för en halvtimme sen och undrade hur det var med dig. Nu såg jag att du gjort ett inlägg.
    Tur att de är så skickliga många av våra läkare så de kan göra livet bättre för sjuka människor.
    Hoppas att du får orken tillbaka. Ta det nu lite lugnt och gör det du orkar.
    Stor krya-på-dig-kram/annika

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!