söndag 6 december 2009

Julbaby i juletid



Hej kära ni!
Att vara sjuk och inte orka julpyssla är inte någon önskesituation!
Men idag har jag i allafall satt på datorn och vill skicka mina babytomtar till er som jag själv gjort för några år sedan.Dessa två hänger alltid i mitt köksfönster.
Gjorde även julkort av dem ett år!
Fick en bok om konstklipp av min vän Kirsten som bor utanför Århus i Danmark.Med hjälp av den boken och vassa redskap så blev det många konstklipp i bla svartvitt!
Orkar inte läsa och kommentera era bloggar men jag ska så fort jag orkar.
Tänker på er och önskar er mysiga,friska,glada och fridfulla dagar i juletid!

Kramar Kajsa

2 kommentarer:

  1. Dom ar sa fina!!!!Jag har mina hangandes i fonstret alltid som du gjort!! Hoppas du blir battre!!!

    kram Eva

    SvaraRadera
  2. Vilka underbara tomtar! Om jag inte missminner mig så hade vi några liknande i fönstret när jag var barn... måste komma ihåg att fråga min mamma om de finns kvar, men troligen gör de inte det.

    Jag önskar Dig en underbar jul med barn och barnbarn och hoppas att Du blir bättre så att Du orkar dansa kring julgranen med Joele.

    Varm kram,
    Pia

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!