tisdag 9 februari 2010

EN AWARD TILL MIG


CARPE DIEM-bjuder på sköna vardagsskildringar och kreativitet.

Det är Marias ord tillsammans med den AWARD hon gett mig,min första.
Tack snälla den gläder mig så!

Det förpliktar som Maria skriver i sin blogg att skicka vidare till 7 andra bloggare
som jag är flitig besökare av.Och att visa upp saker som ni inte vet om mig!

Först dom som tilldelats en AWARD av mig!

Maria Min oReda min älskade dotter som varje dag inspirerar mig via Skype och sin blogg.För drygt ett halvår sedan kunde hon inte virka....idag snabb som blixten;)
Eva min brorsdotter som förledde;) mig in i bloggvärlden.Tack kära du!
Lotta Livets väv som alltid berör mig med sina ord och foton mm.
Vita Zara här är så skönt att befinna sig,härlig musik och fantastiska foton.
PennysHause, denna otroligt flitiga virkmirakeldesigner.
Ditten och Datten här är så ljust, enkelt
och vilsamt att vara.
Tildas vänner. Här är det ljuvliga färger och en vacker kreativitet.



SAKER OM MIG SJÄLV SOM "KANSKE" ÄR OKÄNDA FÖR ER!

1.MINA 4 BARN som är STJÄRNORNA PÅ MIN HIMMEL OCH I MITT HJÄRTA.
Joele mitt första och ända barnbarn.Umberto min svärson och Hanna min ena sons flickvän.
Min kära familj är de,vi tillsammans.
2.Jag älskar min mobil,för den läser högt för mig var jag än är och när jag vill;).
3.Jag älskar min soffhörna!
4.Jag gillar inte att promenera runt utan mål.

5.Jag blir lycklig när mina pojkar kommer på en kopp.

6.Jag trivs med ensamheten(för den är inte påtvingad)Det är ett val jag gör.
7.Jag har en dröm och det är att bo minst en månad "hemma"i Jämtland varje sommar.
8.Jag älskar att köra bil.
9.Jag älskar Ryanair som gör att jag kan flyga billigt och ofta till Italien.
10.Jag ber

Tack Maria du gjorde mig glad!

(¯`v´¯)
·.¸.·´
¸.·´¸.·´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.·´ .·´¸¸.·´¯`



Kramar till dej och alla ni som inte fick ngn denna gång men som gläder mig ändå!

Kajsa
.

4 kommentarer:

  1. Välförtjänt, och tack för nya bloggtips!

    SvaraRadera
  2. Tack för det! Ska fundera lite över vad jag ska avslöja! Fick en del tips av dig här.
    Gillar att köra bil-nej...
    Kram annika

    SvaraRadera
  3. Hej.Kajsa.
    Oj så intressant läsning om dig, du har mycket gemensamt med mig ser jag nu, när jag läser om dig.Ensamhet kan vara bra på ett vis.Jag är inte så ofta ensam, men har stunder då jag är det, det kan vara skönt.
    Jag förstår att du menar att du lever ensam, men det behöver inte vara att vara ensam, sen ber du och älskar dina barn, vad mer kan man behöva, och en liten soffhörna.
    Sen en plats på jorden där du kan vistas på sommaren i Jämtland, hoppas du hittar den.
    Resa är nog en av de saker som jag inte har möjlighet till, men kanske får.
    Jag såg att man kan följa din blogg så nu följer jag den, då kan jag också komma i håg att gå hit när jag ser att du gjort något nytt.
    Tack för att du tänkte på mig, med awarden.
    Ha en underbar dag.
    Kram Zara

    SvaraRadera
  4. Grattis till en välförtjänt Award och stort tack för att du skickar den vidare till mig.
    Kram
    :-)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!