tisdag 2 februari 2010

Nya kuddar

Hej!
I 2 veckor har nu min symaskin stått framme och jag har långsamt(allt går i ultrapid för mig nu för tiden) sytt nya gardiner och sängkappa till min säng.
Fick av en god vän ett sängöverkast som hon köpt i Thailand.Det är vinrött och guld.Mina två favoritfärger.Så till det så skulle det sys nya kuddar och så några virkade rosor förståss.
Dom finns både här och där nu i mitt och andras hem:)!
Hoppas ni har det bra där ute i vinter Sverige.

Njut för snart börjar "slaskandet"!


Kramar Kajsa

Rosenmönstret finns hos http://elsasdesign.blogspot.com

6 kommentarer:

  1. Wow så läckert! Precis som du vill ha det, himla snyggt, själv hade jag nog valt andra färger, typ 5/6 stycken men det blev erkligen fint mamma. Men var är Madonna kudden?

    SvaraRadera
  2. Det får bli mitt nästa inlägg!
    Kan ju inte blanda in dom färgerna här:)

    Kram och godnatt!

    Mamos

    SvaraRadera
  3. Vilka söta små rosor! Virkade? Då måste jag kolla på elsadesign genast!

    Kram till dig.
    Eva-Mari

    SvaraRadera
  4. Vilka vackra kuddar! Verkligen mysigt med de små rosorna på som pricken över i:et!

    Ha en fin helg!
    Varma kramar,
    Pia

    SvaraRadera
  5. Fina kuddar, Kajsa. Kolla gärna in mitt senaste blogginlägg: http://maria-yogini.blogspot.com/2010/02/jag-har-fatt-pris-igen.html

    SvaraRadera
  6. Det har jag gjort och dansat runt av glädje!!!!Åh vad roligt!Min första!Det var ju fantastiskt snällt av dej!Jag blev nu pigg som en......ja du vet;)!
    Har svårt att kunna skriva på din blogg då bilden hoppar och loggar ut!
    Men jag måste skriva av mig glädjen här...........(party,party)
    Hur ska jag fira.Jo med en stor kopp gott te och en härlig kanelbulle!

    Kom så firar vi tillsammans!

    Tack igen snälla du.Fin formulering!

    Åh så roligt!
    Tack och varm kram Kajsa

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!