fredag 23 oktober 2009

I det bästa av världar.





Där får jag vara!Leva!
Vad kan jag önska mig mer?
Att här hemma ha mina pojkar och Hanna.
Och att nu i 16 dagar fått leva italienliv med min dotter Maria med familj.
Tack kära älskade ni för fina sköna dagar.Joeles 2a födelsedag.Alla frukostar,samtal,lekstunder,filmstunder,marknadsbesök ,virkstunder,härligt goda middagar,
ja det slutade med sängen dom sista dagarna och av dom minns jag din omtanke kära dotter.
Tack kära älskade ni!
Hem kom jag med mitt kära Ryanair!!!Min son Dennis hämtade mig och när han hjälpte mig in med min packning så
hade mina pojkar och min kära Hanna ordnat med underbar laxmiddag med kaffe och kaka.
Allt för att hälsa mig välkommen hem!
Tack kära älskade ni!

Så jag har det så bra!
I min Sverige och Italien värld.

5 kommentarer:

  1. Du är bra gullig du! ...men det är ju DU som fött oss till den!

    SvaraRadera
  2. Du ar sa underbar sjalv sa att du far tillbaka allt det du ger!!!!
    Hoppas att du mar battre!!!!!En stor kram Eva

    SvaraRadera
  3. Hörru! Himla snygg Blogg du fixat... du är för duktig!

    SvaraRadera
  4. Du ser själv......det man ger ut får man tillbaka...och jag vet att du är helt underbart engagerad person...så självklart ska du ha det bra, både hos din goa oReda i Italien och på hemmaplan.
    Tack för ditt tänkvärda inlägg hos mig! Så skönt att hjälp finns att få och att ni tillsammans kämpar för en friskare värld.....Det är sant det är inte en person som drabbas....det är hela familjen.
    Du har en hel del i ditt bagage du! Kanske är det det som gör dig till en så medkännande och varm människa?
    Kramis
    /Lotta

    SvaraRadera
  5. Som förälder får man det man ger, så Du är säkert en underbar mamma, som får den kärleken tillbaka.
    Barnen och barnbarnen är det bästa som finns och jag brukar säga att utan dem vore jag inte den jag är idag. Kärleken till dem tar förhoppningsvis fram det bästa hos mig.

    Hoppas Du får en kärleksfull och mysig vecka!
    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!