onsdag 26 augusti 2009

Ja,låt oss skapa en plats att sitta och drömma vid.


Att drömma är något bra för alla!
Så låt oss skapa en plats att sitta och drömma oss bort vid!
Lucida drömmar är klardrömmar som man kan träna sig till
att göra.
Har någon provat så vore det intressant att höra mera om.
Jag dagdrömmer oftast om det som varit. Allt fantastiskt jag upplevt.Att ha fått glädjen att föda 4 barn.Att jag äntligen fått ett barnbarn.Sen har jag önskedrömmar....!Den viktigaste av dom alla är att vi alla ska få vara friska.Vad anser du är viktigast att drömma om?Vad önskar du dej av livet?
Glöm inte att FÅNGA DAGEN!

Kram

2 kommentarer:

  1. Hej "mamma" ja, så stod det på länken som jag klickade på...den fanns hos din *oreda*. En härlig dotter och en ganska ny bekantskap i min bloggvärld.
    Jag har också hamnat lite i amigurumins värld och hittat mönster hos Elsa...och på andra ställen. Inte för att jag riktigt vet var jag ska göra av det jag skapar ....men kul är det! Visst?
    Lucida drömmar? Kan man träna sig till, javisst. Det var ett tag sedan jag försökte...men träna på du så kan du också hitta dom
    /Lotta

    SvaraRadera
  2. Hej Lotta i Livets väv(så vackert det känns)!
    Och så glad jag blev att se din kommenter.Dig kommer jag inte att glömma för du är den första utomstående som observerat mig.Min kära dotter och brorsdotter har inspirerat och lockat mig och nu kännar jag mig fast.Roligt fast!Ska titta in hos dej och se hur du har det på din blogg.Elsas blogg kännar jag ju till och hon har gett mig lust till olika hantverk hjärtan,burklock o rosor.Hon gör så fina djur.Har inte provat men vem vet.Kram och tack Lotta.Och du min dotter är underbar och även "min"Eva!Carpe Diem Kajsa

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!