tisdag 25 augusti 2009

Var du än går så ta med dej hjärtat.


Hej!
Min vän Helena har varit hos mig i 2 dagar och det blev två trevliga dar.
Hon skulle lära mig att brodera en ängel som hon gör som är så vacker.Se ovan!!Men efter att ha studerat hennes broderi så gav jag upp.Det blir för svårt för mig(hemskt men sant,man får inse att man har begränsningar).Oj oj oj så trist;((.
Vi besökte Sundsby på Tjörn som är så otroligt vackert.Här bodde Margareta Hvitfeldt(en stark kvinna)http://www.tjorn.se/sundsbysateri.Här kan du läsa mer om henne.Ni kan se bilderna i mitt videoklipp här bredvid.Där är underbart.
Och idag tog vi med oss fika och åkte ut till Tjörnbron och fikade och njöt av utsikten.
Nu är Helen tillbaka till Uddevalla där hon bor.Hon vill tillbaka till Stenungsund och söker med ljus och lyckta efter någonstans att bo!

1 kommentar:

  1. Hej kara faster!!!!Tack for dina fina ord!!!!Underbart att du haft besok!!!Vad fin angeln ar!!!!Den ser SVAR UT:-)
    Mina sma gossar sover gott i min sang.Vi sover dar tillsammans nu nar stefano ar borta:-)Varmen ar lite battre,vi var ute pa eftermiddagen sa fick filippo traffa en klasskompis,och jag och ricky fick gosa litegranna under ett stort trad i skuggan.
    Nu blir det sangen.Ha det sa bra!!!!Kramar!!!Saknar dig!Kommer du ner nagot?Kanske nar Joele fyller ar?

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!