onsdag 13 januari 2010

NYA BLOMMOR




Till jul så fick jag denna fina trälåda av min svärdotter Hanna och min son Stefan!
Hanna har gått grundutbildningen till florist och ni har kanske sett några bilder av hennes tidigare alster här hos mig.
Hon har gjort så fantastiskt fina arrangemang där hemma.Och den här har glatt mig hela julhelgen.
Av den här gruppen blir det nu en liten cypress att sätta ut.Och två nya blommor att fylla fönsterbrädat med efter julstjärnorna.En tomte att spara och en värmeljushållare som kan användas när som helst under året.

Tack kära älskade Hanna och Stefan!Och tack även för den fina blomman till nyår!
Vill också önska dej Hanna lycka till och varmt grattis till din utbildning!

Kramar Kajsa

1 kommentar:

  1. Jattefin!!!!!!!!
    Inte illa att ha en florist i familjen!!!!

    Kramar Eva

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!