måndag 4 januari 2010

Snart är det JUL igen!



Att vara ute i god tid har aldrig varit min "grej".Nej,sista minutenmänniska
är jag.Men nu vill jag för er skryta;)!
Se här vad jag åstadkommit,broderier till Joeles adventskalender.3 dagar klara!
Kanske hinner jag:)!
Hur slutresultatet blir får ni se den 1 december 2010.
Ideen är hämtad ur en Italiensk tidning och mönstret har jag fått av min kära brorsdotter Eva http://evaspassion.blogspot.com

Kramar från Kajsa

Synd att ni inte kan se färgerna riktigt bra,det är metalltrådar i med vacker röd färg.Nu ser färgerna lite svaga ut.
Nu säger min dotter när hon ser detta,ute i god tid....var det inte till JULEN 2009 den skulle vara klar....;)

5 kommentarer:

  1. Bra jobbat Kajsa! Blev det inte denna julen så blir det nästa. Jag har en duk med pyttelite kvar men det kanske tar 10 år till. Jag ser fram emot att få se det färdiga resultatet. Ser jättefint ut.
    Kram annika

    SvaraRadera
  2. ah ah ah ah nu fick jag mig ett gott skratt - det var PRECIS vad jag tänkte!!! ;) Men det var en flyktig tanke för jag vet att du aldrig hade hunnit och du ska se att han kommer tycka det blir roligare nästa år. Himla fint mamma! Jobba på, du har sisådär 360 dagar kvar ;)

    SvaraRadera
  3. ...skojade bara! (Jag som var som duktigast i matte ehrm...) 330 dagar då! ;)

    SvaraRadera
  4. åh, kajsa! dom blir så himla fina!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!