onsdag 30 september 2009

BYTA BANK -ett måste !.Jag vill ha BONUSFRIA BANKER!!!

Jag måste skriva om detta innan jag lägger mig!

VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG? PÅ OSS??

Som stannar kvar i banker,som trots enorma förluster
ändå delar ut stor summor i bonusar.
Jag blir bedrövad över människors girighet.
Varför stannar vi kvar i dessa banker och tillåter bankerna
att handskas så med våra pengar?

Varför???
Jag ska fundera på detta och lära mig hur det går till
att byta bank!
Gör det ni också!

Nu ska jag sova gott!Jag har bestämt mig!!

Kram och godnatt Kajsa

5 kommentarer:

  1. Bytte bank för flera år sedan.....vissa banker har det "perfekta vinstkonceptet" Ta ut avgifter för allt, och låta spararna betala förlusterna och dela ut bonusar till sig själva.... Fiffigt! ...men allvarligt skämtat så är det enda sättet för oss att protestera genom att byta bank!
    Lycka till.
    Kram
    /Lotta

    SvaraRadera
  2. Jag ska kolla upp min bank............bra forslag,detta tanker man ju inte pa....

    ha en bra dag!

    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Jag bytte bank när jag köpte min nuvarande lägenhet för flera år sedan. Har nu allting samlat på ett och samma ställe. Byt bank, det är nyttigt för bankerna att få sig en tankeställare på hur man ska behålla sina kunder..

    Må gott!
    Kram, Pia

    SvaraRadera
  4. Hej Kajsa! Så fint du skriver på min blogg, både till mig och till min man! Ja, han är guld värd! och jag är tacksam över en sådan gubbe!
    Kul att du vill vara med i min utlottning. Två lotter finns avsatta för dig!
    Gott med kåldolmar! Själv funderar jag på lasagne, väntar barnbarnet idag och kanske kommer även son med fästmö förbi...så då kan det vara bra att vara förberedd med mat, som sen duger bra i matlådan om det blir något över!
    Innan regnet börjar ösa ner igen.....rusa ut och plantera lökarna....
    Kram, kram
    /Lotta
    ps.....snart, snart möter värmen dig, både i mänsklig gestalt och i form av solsken!

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Det är lätt att säga "byt bank", men
    kan någon ge exempel på vilka bonusfria Banker som finns.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!