fredag 18 september 2009

Får jag presentera Joele mitt lilla hjärta!


Hej! Att bli mormor är det största som hänt mig sedan jag fick mina barn!
Så förunderligt ljuvligt det är att han finns i mitt och de minas liv.
Han blir 2 år nu den 10e oktober och eftersom han bor i Villa Cortese straxt utanför Milano med sin mamma och pappa!Så kommer jag att resa dit.För jag vill ju vara där varje gång han fyller.
Jag kan åka ofta nu eftersom Ryanair startade upp januari 2008 från Säve som ligger bara 30 minuters bilfärd från Stenungsund.Biljettpriserna är underbara och det tar bara 2 timmar till Bergamo där min dotter och Joele hämtar mig!
Jag längtar så att få träffa honom och hans föräldrar förståss;)))

Önskar er en härlig helg.

Kramar Kajsa

3 kommentarer:

  1. Ja,forstar att han ar ditt lilla hjarta!!!!!Och du ar nog hans!!!!Jag ska ta mig en skon dusch nu tankte jag:-)En stor kram!!!!
    Eva

    SvaraRadera
  2. Så underbart härligt att få åka till ett varmt land och så underbart att få fira en två-årig liten krabat.
    Ladda mormorbatterierna ordentligt.
    Jag är lycklig! Jag kan ta en sväng förbi när jag åker från jobbet och snusa lite på vår lilla guldklimp.
    Kramar till dig och din oReda. Vad riktigt kul ni ska ha.

    SvaraRadera
  3. hi hi hi och vi har nedräkning på gång. Vi längtar sååååååååå!!!!!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!