torsdag 24 september 2009

Utmaning från Evas Passion

Kära Eva och ni andra! 10 saker om mig som kan intressera er!!


1.MINA 4 BARN som är STJÄRNORNA PÅ MIN HIMMEL OCH I MITT HJÄRTA.
Joele mitt första och ända barnbarn.Umberto min svärson och Hanna min ena sons flickvän.
Min kära familj är de,vi tillsammans.
2.Jag älskar min mobil,för på den laddar jag upp flera böcker.
3.Jag älskar min soffhörna!
4.Jag gillar inte att promenera runt utan mål.

5.Jag blir lycklig när mina pojkar kommer på en kopp.

6.Jag trivs med ensamheten(för den är inte påtvingad)Det är ett val jag gör.
7.Jag har en dröm och det är att bo minst en månad "hemma"i Jämtland varje sommar.
8.Jag älskar att köra bil.
9.Jag älskar Ryanair som gör att jag kan flyga billigt och ofta till Italien.
10.Jag tycker om att gå på Marknader och Loppis.Atmosfären är underbar.
(10).Jag ber
(11).Måste skriva en elfte punkt.SKYPE!!Vad vore mitt liv utan SKYPE .
Varje dag när jag vill ,pratar jag gratis med min dotter i Italien!

1 kommentar:

  1. ha ha ha du glömde SKYPE!!!! ;) Men det kanske skulle behövas en längre lista för att allt ska få plats. Men jag hoppas verkligen du kan fixa den där månaden under sommaren!!! Kram Maria

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!